Werken bij Trees and the Forest? Bekijk onze openstaande vacatures en stageplaatsen

Bekijk vacatures
>

“Een uitgedachte digitale strategie vormt de basis van succesvolle  klantervaringen.”

Wij ontwerpen digitale klantervaringen. Zodat elk contactmoment binnen de online klantreis tot een optimale klantbeleving leidt. Samen met u creëren we gepersonaliseerde ervaringen, die klanten binden en activeren.

Wij denken vanuit het perspectief van de klant. En nemen de klantbehoefte als uitgangspunt bij het bepalen van uw strategische doelstellingen. Zo komen we gezamenlijk tot een marktgerichte strategie voor het digitale domein.

Uit gebruikersinzichten komen nieuwe ideeën tot leven. Wij helpen u innoveren, door klantgerichte concepten voor uw online platform te ontwikkelen. Of dat nu een website, app of andere online toepassing is; wij bedenken concepten voor elk denkbaar platform.

We Think: samen met u lopen we de volgende denkfasen door: Analyse, Strategie en Concept.

1.1 Analyse

Het ontwikkelen van uw strategie of concept start met een strategische analyse van uw huidige situatie. Wij analyseren uw marktpositie en concurrentiepositie, zowel de huidige als de gewenste positie. In deze situatieanalyse maken we ook uw online doelen inzichtelijk, evenals de inzet van digitale kanalen en tools.

Vervolgens doen we onderzoek naar de wensen, de behoeften en het gedrag van uw doelgroep. Op basis van klantfeedback worden zowel knelpunten als kansen binnen de online klantreis in kaart gebracht. Door de inzet van big data krijgen we inzicht in relevante digitale trends en ontwikkelingen binnen uw markt.

1.2 Strategie

De volgende stap is gericht op het ontwikkelen of bijsturen van de digitale strategie. De resultaten uit onze analyses vertalen we naar een goed doordachte strategie, concrete en meetbare doelen en heldere KPI’s. De geformuleerde doelstellingen worden vervolgens gekoppeld aan een concreet actieplan. Dit plan gebruiken we als basis om uw strategie uit te dragen. Een digitale strategie waarin de klantbeleving centraal staat.

Samen met u gaan we de strategie uittekenen en creëren we een ‘roadmap’ naar online succes.

1.3 Concept

Een verkenning van de huidige situatie vormt niet alleen de basis van de denkrichting en strategie. Data-analyse fungeert ook als katalysator voor nieuwe ideeën. Conceptontwikkeling begint daarom altijd met een strategische analyse.

Wij zetten (big) data in om samen met u nieuwe nieuwe inzichten en kansen te ontdekken. Zo komen we op innovatieve ideëen. Deze zetten we vervolgens om in winnende online concepten, of nieuwe (deel)proposities. Altijd met het oog op het bieden van de best mogelijke klantervaring; dat is de kern van elk concept.