Werken bij Trees and the Forest? Bekijk onze openstaande vacatures en stageplaatsen

Bekijk vacatures
> >

“Data-visualisaties zorgen ervoor dat u online klantgedrag begrijpt en snel kunt anticiperen op veranderingen.”

Wij vertalen de uitkomsten van data-analyses naar overzichtelijke, gedetailleerde rapportages. Zo krijgt u real-time inzicht in het online zoek-, kijk-, lees- en klikgedrag van uw doelgroep. Vanuit deze actiegerichte inzichten kunnen we snel anticiperen op veranderingen binnen de doelgroep en de markt in zijn geheel. Zowel uw digitale klantprocessen als campagnes stemmen we continu af op de snel veranderende behoeften, voorkeuren en verwachtingen van de klant.

Interactieve dashboards

Met behulp van interactieve dashboards maken we trends, patronen en veranderingen binnen de online gedragingen van uw doelgroep inzichtelijk én begrijpelijk. De kunst hierbij is om waardevolle data over online klantgedrag om te zetten naar een heldere visuele weergave. Onze data-visualisaties zorgen ervoor dat u klantgedrag begrijpt. Zodat u snel kunt reageren op veranderingen in het gedrag en op elk moment kunt bijsturen.

Vervolgens koppelen we de statistieken aan uw KPI’s en targets. Hierdoor krijgt u volledig inzicht in hoe uw merk presteert ten opzichte van de online doelstellingen. Met deze nieuwe inzichten kunt u betere strategische beslissingen nemen en gerichte acties ondernemen.

Stap 1: Real-time rapportages en KPI-dashboards ontwikkelen

Wij maken klantgedrag inzichtelijk door middel van actiegerichte rapportages en dynamische KPI-dashboards. We gebruiken onder andere de volgende rapportage-tools om al uw klantdata duidelijk te visualiseren:

Rapportages

  • Zoekwoorden-rapportages
  • Conversie-rapportages
  • Doelgroep-rapportages
  • NPS-rapportages
  • CES-rapportages
  • CSAT-rapportages
  • E-mail-rapportages

Dashboards

  • SEO-dashboard
  • AdWords-dashboard
  • Visitors Behavior-dashboard
  • Acquisitie-dashboard
  • E-commerce-dashboard
  • Mobile-commerce-dashboard
  • Content Marketing-dashboard
  • Social Media-dashboard
  • Site performance-dashboard

Deze real-time rapportages en dashboards vormen de basis voor het voortdurend optimaliseren van online klantervaringen.

Stap 2: Trends en patronen binnen de klantreis ontdekken

Onze rapportages bieden meer dan alleen inzicht in online klantgedrag. Door het filteren van klantdata worden ook trends en patronen binnen de klantreis zichtbaar. Vervolgens visualiseren we deze signalen en kruisen de gegevens met real-time data over het online gedrag van uw bezoekers. Op basis van deze waardevolle inzichten kunnen we concrete acties ondernemen. Acties met het doel om de klantreis en -ervaring continu te optimaliseren, en online conversie te verhogen.

Stap 3: Inspelen op de informatiebehoefte van de doelgroep

Met behulp van dynamische dashboards visualiseren we ook de informatiebehoefte van uw doelgroep. Zowel historisch als real-time. Hierdoor kunnen we sneller reageren op veranderingen in de informatiebehoefte. En kan uw online platform blijvend voldoen aan deze steeds veranderende klantbehoeften.

Samen zorgen we voor een optimale en consistente afstemming tussen de informatiebehoefte en uw digitale processen, oplossingen, producten en campagnes. Zo maken we de online klantbeleving nog gerichter, persoonlijker én relevanter.