> >

“Nieuwe inzichten bieden kansen voor digitale innovatie, optimalisatie en groei.”

Uit real-time data-analyses komen nieuwe klantinzichten voort. Samen interpreteren we deze inzichten en ontdekken kansen op het gebied van digitale innovatie, optimalisatie en groei. Deze nieuwe kansen benutten we om uw online processen en lopende campagnes bij te sturen. Maar ook om nieuwe concepten en campagnes te ontwikkelen. Zo komen we tot innovatieve producten en klantgerichte communicatie-uitingen. Stuk voor stuk toegesneden op de actuele behoeften van de doelgroep.

We denken vanuit de klantbehoefte en benutten nieuwe inzichten, om de timing en relevantie van contactmomenten te perfectioneren. Op basis van deze klantinzichten kunnen we nog sneller anticiperen op veranderingen in het consumentengedrag. En obstakels in de online klantreis vroegtijdig wegnemen.

Stap 1: Timing en relevantie van contactmomenten perfectioneren

Touchpoint-dashboards geven ons handvatten om de timing, personalisatie en relevantie van contactmomenten te perfectioneren. Deze inzichten gebruiken we om alle klantcontacten continu te optimaliseren. Samen zorgen we ervoor dat elk contactmoment:

  • naadloos aansluit op het profiel van elke individuele klant;
  • volledig is afgestemd op de behoefte van de gebruiker;
  • op het juiste moment, met de juiste gebruiker plaatsvindt;
  • gepersonaliseerd en relevant is;
  • bijdraagt aan het bevorderen van de klanttevredenheid;
  • als doel heeft om een langdurige klantrelatie op te bouwen.

Stap 2: Snel anticiperen op veranderingen in klantgedrag

Op basis van real-time klantinzichten kunnen we ook snel anticiperen op nieuwe marktontwikkelingen en veranderingen in het klantgedrag. Deze waardevolle inzichten gebruiken we om uw lopende online branding- en marketingcampagnes waar nodig bij te sturen en te optimaliseren.

Samen verdiepen we ons in de klant en verplaatsen ons in de wereld van de mens achter deze klant. Ook elke campagneboodschap en communicatie-uiting stemmen we voortdurend af op de individuele behoeften, de voorkeuren en het (koop)gedrag van uw klanten. Zo komen we tot de meest dynamische campagnes, die blijvend conversie opleveren.

Stap 3: Obstakels in de klantreis wegnemen

Nieuwe klantinzichten laten ook duidelijk zien of uw digitale platform nog steeds voldoet aan de verwachtingen van de gebruiker. Wij meten de klanttevredenheid op het moment dat het er écht toe doet. Zo zijn we in staat om snel in te spelen op steeds veranderende verwachtingspatronen.

Aan de hand van real-time gebruikersinzichten kunnen we nieuwe obstakels in de digitale klantreis wegnemen. En uw online processen verder stroomlijnen. Dit draagt niet alleen bij aan het bevorderen van de klanttevredenheid, maar ook aan het verbeteren van de klantervaring én de gebruikerservaring.

We zorgen er samen voor dat uw online klantprocessen, producten en oplossingen maximaal inspelen op de actuele behoeften en voorkeuren van uw klanten. Dit houdt in dat we alle gevonden knelpunten direct aanpakken. De verbeteracties kunnen gericht zijn op het:

  • Reduceren van overbodige handelingen
  • Sneller toegang verschaffen tot informatie
  • Visueel verduidelijken van digitale klantprocessen
  • Versnellen en vereenvoudigen van het online bestelproces
  • Tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen
  • Vereenvoudigen van online formulieren
  • Personaliseren van de klantenservice
  • Implementeren van self-service-functionaliteiten, zoals veelgestelde vragen (FAQ)
  • Implementeren van een live chat-functie

We werken gezamenlijk aan een continue verbetering en optimalisatie van online klantervaringen. Op deze manier kunnen we op ieder gegeven moment een optimale klantbeleving leveren. Op al uw digitale platformen, kanalen én middelen. En dit leidt op zijn beurt tot een hogere conversie, hogere omzet en hogere klantloyaliteit.