Werken bij Trees and the Forest? Bekijk onze openstaande vacatures en stageplaatsen

Bekijk vacatures
>

“Haal uw voordeel uit data-analyse en blijf de concurrentie voor.”

Het optimaliseren van online klantervaringen is een continu proces. Een cyclus van meten, analyseren, rapporteren, bijsturen en optimaliseren. Wij benutten de nieuwste technologieën voor data-analyse, evenals onze expertise en creativiteit in digital en data. Zo halen we het maximale uit uw gegevens.

Onze data-analisten meten en analyseren het online gedrag van uw doelgroep. Door waardevolle data te filteren, A/B testen uit te voeren, en trends en patronen binnen de klantreis te ontdekken. Dit doen we voor elke deelfase binnen het optimalisatieproces. En voor alle relevante online middelen én kanalen. Zo kunnen we tijdig bijsturen en de algehele klantbeleving gaandeweg verder optimaliseren.

We Repeat: wij meten en optimaliseren online klantervaringen aan de hand van Analyse, Rapportage en Optimalisatie.

Analyse

Het analyseren van online klantgedrag vraagt om een andere analytische aanpak.  Standaard KPI-dashboards en standaardrapportages zijn daarom niet toereikend. Onze analisten filteren waardevolle informatie uit ‘big data’, voorspellen kansen en analyseren het online gedrag van uw huidige en potentiële klanten.

Wij analyseren alle fasen binnen de digitale klantreis. Niet alleen binnen uw website, maar ook binnen alle online kanalen waar uw doelgroep actief is. En via de digitale marketingmiddelen, waarmee uw merk met klanten in contact komt. Op basis van real-time analyse krijgt u direct inzicht in de gedrag en sentiment van elke klant. Zo haalt u maximaal voordeel uit big data-analyse. En kunt u de concurrentie voor blijven.

Rapportage

Wij maken klantgedrag inzichtelijk aan de hand van real-time rapportages en praktische dashboards. De uitkomsten daarvan gebruiken we om trends en patronen binnen de online klantreis te ontdekken. Vervolgens visualiseren we deze signalen en kruisen de gegevens met real-time data over het online gedrag van uw bezoekers.

In deze fase brengen we ook de informatiebehoefte van uw (potentiële) klanten in kaart. Zowel historisch als real-time. Zo kunnen we sneller reageren op veranderingen en nieuwe ontwikkelingen in klant- en marktbehoeften. En de online klantervaring nog gerichter en persoonlijker maken.

Optimalisatie

Ons team van analisten gebruikt waardevolle klantinzichten als basis voor het verder optimaliseren van online klantervaringen. Zo geven de uitkomsten van onze analyses en rapportages handvatten, om de timing en relevantie van contactmomenten te perfectioneren. Daarbij stellen we de behoefte van ‘de mens’ achter uw klant altijd voorop en stemmen elk contactmoment hierop af. Op basis van real-time klantinzichten kunnen we ook snel reageren op veranderingen in het klantgedrag. En obstakels in de klantreis vroegtijdig wegnemen.

Het resultaat is een optimale klantbeleving over alle digitale kanalen en middelen. En dat levert op zijn beurt weer meer tevreden en loyale klanten op.