Uw online succes

De customer experience start in het hart van de klant

Wij ontwerpen, implementeren en optimaliseren de customer experience, altijd vanuit het oogpunt van de klant. Voor elke ‘touchpoint’ binnen de online customer journey (klantreis). Dit doen wij aan de hand van 3 strategische fases. We Think: wij geven de online beleving vorm aan de hand van Analyse, Strategie en Concept. We Act: wij verbinden merk en échte mensen, door de inzet van Online Branding, Online Marketing en Online Usability. We Repeat: wij sturen bij en optimaliseren de online customer experience door middel van Analyse, Rapportage en Optimalisatie.

Een continu proces van denken, doen en herhalen. Dat is onze werkwijze.

1. Think

Strategie en Concept

Ons team ontwikkelt samen met u een gerichte customer experience strategie voor uw website, app of andere online toepassing.

Met Analyse als startpunt: wij analyseren uw online status en het gedrag van uw doelgroep. Wij brengen zowel knelpunten als kansen binnen de online customer journey in kaart. Het uitdenken van de Strategie: de analyseresultaten vertalen we naar een gerichte strategie en meetbare doelen. Met als doel de betrokkenheid van de doelgroep te verbeteren en de algehele klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Tot Conceptontwikkeling: wij werken het online concept uit, of ontwikkelen een nieuwe (deel)propositie. Beide met het doel om een betere verbinding tussen uw merk en uw klanten te creëren.

2. Act

Activatie en Implementatie

Wij laten uw merk opvallen op de online kanalen waar uw doelgroep actief is.

Dit doen wij door het bundelen van Branding, Marketing en Usability in de online customer journey. Online Branding: Een sterk merk draagt bij aan een optimale klantervaring. Wij creëren bewustzijn, vertrouwen, geloofwaardigheid, beleving, betrokkenheid en loyaliteit ten opzichte van uw merk. Online Marketing: De best mogelijke brand en customer experience wordt getypeerd door gerichte interacties met de juiste gebruiker. Op het juiste moment, in de juiste vorm en via het juiste kanaal. Wij verbinden uw merk met de échte mens achter uw klant, via alle relevante online kanalen en alle apparaten. Online Usability: De gebruiksvriendelijkheid van uw website, app of andere digitale toepassing is essentieel voor een optimale beleving en het laatste zetje voor de klant om over te gaan tot aankoop.

3. Repeat

Analyse en Optimalisatie

Het verbeteren van de online customer experience is een continu proces.

Onze analisten zetten technologie, data, creativiteit en expertise in, om tijdig bij te kunnen sturen en de algehele klantervaring verder te optimaliseren. Dit doen wij door het online gedrag van uw doelgroep continu te meten en te analyseren. Op basis van real-time Analyse krijgt u direct feedback over het klantgedrag in de online customer journey. Door middel van Rapportage worden customer experience patronen zichtbaar. Deze gebruiken we vervolgens om de online beleving nog gerichter en persoonlijker te maken. Deze data wordt door ons team ingezet voor verdere Optimalisatie van de online klantervaringen, door de timing en relevantie van ‘customer touchpoints’ te perfectioneren.