Werken bij Trees and the Forest? Bekijk onze openstaande vacatures en stageplaatsen

Bekijk vacatures
>

Online Marketing“Wij verbinden merken en mensen via alle digitale kanalen.”

de doelgroep bereiken op het juiste moment

Met uw merk wilt u prominent online zichtbaar zijn. En net zo belangrijk; vindbaar zijn.  Zodat u een échte dialoog kunt aangaan. Op het moment dat uw doelgroep op zoek is naar uw merk of bedrijf, of juist uw product of dienst. Met het doel om de doelgroep optimaal te bereiken, boeien, binden en te activeren.

De doelgroep bereiken op het juiste momentWij verbinden mensen aan uw merk. En activeren uw doelgroep. Door uitzonderlijke contactmomenten te creëren. En elk contactmoment consequent af te stemmen op de juiste gebruiker.

Het bepalen van de online marketingmix vormt altijd het centrale vertrekpunt. Vervolgens bedenken we spraakmakende campagnes, waarin een doeltreffende merkactivatie centraal staat. En rollen elke campagne zo breed mogelijk uit. Via alle relevante digitale platformen, kanalen én apparaten.

Van merkstrategie naar activatie

Van merkstrategie naar activatieOnline activatie start met het creëren van de optimale marketingmix. Deze stemmen we af op uw merkstrategie en online doelstellingen. Voor iedere online campagne hebben we een breed aanbod aan marketinginstrumenten tot onze beschikking. Zo zetten we bijvoorbeeld content marketing in om de betrokkenheid van de doelgroep te vergroten. En benutten we social media om uw bereik te vergroten. Met behulp van zoekmachine optimalisatie maken we uw merk online vindbaar. En zoekmachine marketing gebruiken we als middel om leads te genereren.

Mensen aan uw merk verbinden

Wij weten mensen blijvend te inspireren, boeien en binden. Door originele en opvallende verhalen te vertellen. En deze te delen op de digitale kanalen waar uw doelgroep met u communiceert. Op social media kanalen waar uw potentiële en bestaande klanten actief zijn. Waar mensen hun ervaringen met andere gebruikers delen. Wij zorgen voor gepersonaliseerde content op het juiste moment, voor de juiste eindgebruiker, op het juiste apparaat en via het juiste kanaal.

Echte gesprekken aangaan

Samen zorgen we ervoor dat uw boodschap uitblinkt in snelheid, relevantie, dosering, timing en personalisatie. Door echte gesprekken met de juiste persoon aan te gaan. Op het juiste moment, in de juiste vorm en via het juiste kanaal. Door de boodschap zorgvuldig af te stemmen op de voorkeuren van elke individuele klant. En net zo belangrijk; door persoonlijk te reageren op klantervaringen. Juist deze gerichte 1-op-1 communicatie brengt de algehele klantervaring naar een hoger niveau. En zo haalt u ook het beste uit uw online aanwezigheid.

Relevantie van contactmomenten perfectioneren

Wij meten continu het gedrag, de gebruikerservaring en de informatiebehoefte van uw doelgroep. Zo kunnen we sneller reageren op veranderingen in de voorkeuren en verwachtingen van uw gebruikers. En de timing en relevantie van contactmomenten perfectioneren. Op deze manier maken we de online klantervaring nog gerichter en persoonlijker. Dit resulteert op zijn beurt weer in een hogere conversie én betrokkenheid.