>

“Wij vertalen het unieke DNA van uw merk naar een consistente merkervaring.”Online Branding

Een sterk merk heeft een uniek verhaal

Elk merk heeft een verhaal, een eigen identiteit. Samen bouwen we aan uw merk, door te starten met een goed gekozen merkpositionering. Hiervoor gaan we eerst terug naar de essentie van uw merk, het DNA. Vanuit het DNA brengen wij uw merkwaarden tot leven. We zoeken naar antwoorden op vragen over uw identiteit en imago, zoals:

  • Waar staat u in de markt?Een sterk merk heeft een uniek verhaal
  • Hoe wilt u als merk gezien worden?
  • Wat maakt uw merk zo uniek?
  • Hoe kan uw verhaal consequent verteld worden?

Vervolgens formuleren wij uw merkgedachte. Deze centrale gedachte vertalen we naar een authentiek verhaal. Een verhaal dat uw doelgroep raakt, dat blijft hangen.

Wij geven uw merk een gezicht

Wij maken uw merk online zichtbaar. Door uw unieke merkverhaal consistent uit te dragen. Op de juiste momenten en via de juiste digitale kanalen. Op het moment dat uw doelgroep online actief is. Wanneer een huidige of potentiële klant op zoek is naar informatie over uw merk, product of dienst. Maar juist ook op de momenten dat consumenten online hun ervaringen met andere gebruikers delen.

Luisteren naar de doelgroep

Een goede merkpositionering speelt in op de behoeften van de doelgroepen. Daarom verzamelen we eerst waardevolle inzichten over uw doelgroep. En komen we te weten wat hun drijfveren en verwachtingen zijn, welke behoeften er binnen de doelgroep spelen en wat hun motivaties zijn.

Wij luisteren voortdurend naar uw doelgroep. En volgen wat mensen online over uw merk delen en bespreken. Op social media en op alle andere digitale kanalen. Vanuit deze inzichten creëren we persoonlijke interacties tussen uw merk en de eindgebruiker.

De dialoog aangaan

Wij gaan de dialoog aan. En blijven uw doelgroep voortdurend boeien. Zodat uw merk hét onderwerp van gesprek wordt. Wij activeren mensen en zorgen ervoor dat potentiële klanten voor uw boodschap kiezen. En laten ook de doelgroep uw verhaal vertellen. Door eindgebruikers te stimuleren om hun ervaringen te delen. Zodat mensen onderdeel van uw verhaal worden. En enthousiaste klanten uitgroeien tot ambassadeur van uw merk.

Inspelen op veranderende behoeften

Wij zorgen voor een consistente merkervaring. Door een dynamische merkidentiteit te ontwerpen, die snel kan inspelen op veranderende behoeften van de consument. Deze identiteit koppelen we vervolgens aan een krachtige gebruikerservaring. Door elke communicatie-uiting af te stemmen op het profiel van de gebruiker. En content aan te bieden op basis van waardevolle gebruikersdata. Zo maakt u de gebruikerservaring nog relevanter. En versterkt u daarmee ook de algehele merkbeleving.